Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i gwarancje

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: sklep@mylittlethings.pl  lub telefonicznie pod numerem +48 607 440 803.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną, którą można znaleźć także w Regulaminie zakupów (aby zapoznać się z regulaminem kliknij tutaj). 

  1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

    My Little Things

    Filtrowa 68/114

    02-057 Warszawa

  2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 
  3. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@mylittlethings.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.                                                                                                      

 

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

Gwarancja

W trakcie normalnego użytkowania gumka silikonowa która używana jest do wyrobu bransoletek z kamieni może ulec rozciągnięciu, a nawet przypadkowemu zerwaniu. W ramach gwarancji w ciągu 12 miesięcy od zakupu biżuterii możemy wymienić gumkę silikonową w przypadku jej zerwania, naciągnięcia lub rozciągnięcia. Biżuterię należy wówczas odesłać na swój koszt na adres sklepu, dołączając kopię dowodu zakupu. Naprawa gwarancyjna nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Koszt wysłania naprawionego towaru do klienta ponosi sprzedawca.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mylittlethings.pl lub telefonicznie: +48 607 440 803. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl